باربری در حکیمیه ، اتوبار در حکیمیه

اتوبار حکیمیه ، باربری حکیمیه : باربری و اتوبار در حکیمیه تهران با خدمات ویژه

باربری در حکیمیه ، اتوبار در حکیمیه

اتوبار حکیمیه ، باربری حکیمیه : باربری و اتوبار در حکیمیه تهران با خدمات ویژه

اتوبار مینی سیتی

باربری مینی سیتی
محله مینی سیتی یکی از خلوت‌ترین و خوش آب و هواترین محله‌های شهر تهران است.
محله مینی سیتی واقع در منطقه یک شهر تهران (محدوده شمیرانات) می‌باشد. مینی سیتی از شمال در مجاورت ارتفاعات رشته کوه البرز (خرگوش تپه) قرار دارد؛ از «جنوب» به اراضی لویزان، ازگل و اراج؛ از «شرق» به سوهانک و لواسانات و از «غرب» به محله اقدسیه محدود می‌شود. این محله شامل شهرک‌های «قائم»، محلاتی، نفت، کوثر، لاله، دانشگاه، صدف، آتی ساز، یاس می‌باشد.  
اولین شهربازی تهران به نام شهربازی مینی سیتی (پارک شادی مینی سیتی) در این مکان احداث شده بود، به مرور زمان اسم این شهربازی برای این منطقه استفاده شد؛ تا آنجا که این نام هنوز به این منطقه اطلاق می‌شود.
این شهربازی چند سال بیش به منظور احداث ایستگاه مترو تخریب شد.
باربری تهران ویژه یکی بزرگترین و قدیمی ترین مراکز خدماتی حمل و نقل بار و اثاثیه منزل و شرکتها ، ادارات و جهزیه عروس به تمام نقاط تهران و شهرستانها از منطقه مینی سیتی می باشد .
این مرکز خدماتی تضمین رضایت، نگرش حرفه‌ای، کارکنان حرفه‌ای و آموزش‌دیده و با انگیزه را برای کمک به شما ساکنین مینی سیتی و همچنین با مقرون به‌ صرفه‌ترین قیمت در اختیار شما خواهد گذاشت. حمل‌ و نقل ایمن، مقرون ‌به‌ صرفه و قابل‌اعتماد را با اتوبار مینی سیتی تهران ویژه تجربه کنید.
میتوانید همین امروز برای مشاوره با ما تماس بگیرید .
ویژگیهای ممتاز اتوبار مینی سیتی ( تهران ویژه )
حفظ امانت و مسئولیت پذیری در قبال کار و کار فرما، رعایت حقوق مشتریان مینی سیتی ، مجهز بودن به انواع خودروهای باربری و حمل و نقل با حداکثر امکانات مورد نیاز جهت اسباب کشی و ارائه خدمات باربری و مشاوره در زمینه حمل و نقل بصورت شبانه روزی و هفت روز هفته از خصوصیات منحصر به فرد اتوبار تهران ویژه است.
محدوده و مناطق باربری از مینی سیتی (وانت بار مینی سیتی)
باربری و اتوبار تهران ویژه خدمات باربری و اسباب کشی خود را در کلیه مناطق تهران بزرگ با کیفیت بالا و تعرفه مناسب ارائه مینماید .